Er zijn zoveel manieren waarop je als bedrijf saaie taken leuk kan maken. Neem bijvoorbeeld alle taken die worden gedaan aan de receptie. Waarom zou je het iemand aan doen om dag in dag uit telefoontjes te beantwoorden, bezoekers te ontvangen, instructies te geven over het bezoekersregistratie formulier, controleren of dat netjes is ingevuld, de wachtruimte beheren, de slagboom bedienen en nog veel meer? Dit zijn heel veel taken die door één receptioniste gedaan moeten worden, veel te veel voor één persoon eigenlijk. Merk jij dat jouw bedrijf ook in een dergelijke situatie zit? In een situatie waarbij je veel bezoekers, cursisten en leveranciers hebt, maar weinig capaciteit aan de balie. Dan heb ik de perfecte oplossing voor jou: een virtuele receptie! Een virtuele receptie is een manier waarop je veel bezoekers snel en leehnavasor gemakkelijk kan ontvangen. Bij deze virtuele receptie staat de reis van de klant centraal: van een online aanmelding tot een uitnodigingsmail tot een aanmeldingsportaal. Het is dus volledig klantgericht.
Wij van DigiReceptie denken dit proces samen met de klant helemaal uit, om zo’n prettig mogelijke ervaring van de bezoekers te hebben. In één vloeiend proces kan je met onze aanwezigheidsregistratie app bezoekers uitnodigen en registreren. Dat gaan natuurlijk op een veilige en legale manier waarbij de gegevens van de bezoekers en medewerkers worden gewaarborgd. Dit systeem neemt de saaie taken van de receptie over, waardoor de receptiemedewerkers zich echt kunnen richten op het helpen van mensen die tegen een probleem aan lopen. De aanwezigheidsregistratie app van DigiReceptie verbetert de ervaring van de klant: alles gaat sneller, maar tegelijkertijd is er meer persoonlijke aandacht. Wat wil je nog meer? Je kan het systeem gewoon gratis proberen en ook in 15 minuten uitgelegd krijgen wat alles nu precies inhoudt. Bekijk alle mogelijkheden nu op de website van DigiReceptie. |
https://www.economy.nl/ |